掃呢頁CODE去手機

2017年3月17日 星期五

鄧月平否認做小三 杜恒霖畀足5個好 __,小三,鄧月平,杜恒霖,

鄧月平被拍得暗撻杜恒霖,共賦同居。
鄧月平否認做小三杜恒霖畀足5個好「巨胸翠如」鄧月平(Larine)被本報踢爆與前拳王「風之子」杜恒霖(Bryan)暗撻,昨日更有人爆料指Larine做 ...


鄧月平否認做小三 杜恒霖畀足5個好

「巨胸翠如」鄧月平(Larine)被本報踢爆與前拳王「風之子」杜恒霖(Bryan)暗撻,昨日更有人爆料指Larine做小三介入Bryan與老婆的婚姻!Larine受訪時否認做小三,並指與Bryan感情好,而Bryan處處維護Larine,指自己去年已離婚,講起Larine更冧爆連讚五聲「好」!

年僅19歲的「巨胸翠如」鄧月平被本報獨家踢爆已被私有化,與有「風之子」之稱的31歲前香港拳王杜恒霖擦出愛火,不但在紅磡築愛巢同居,更四出拍拖當街攬啜,公然卿卿我我,極度癡纏!昨日更有消息人士向本報爆料,直指Larine是第三者,介入Bryan和老婆Kit的婚姻,踢爆已經育有兩個囡囡的Bryan一早已對Larine嗒糖,搞到Kit忍無可忍提出離婚!

育有兩女

不過,女主角Larine就斷然否認是第三者,更稱Bryan已跟另一半分開一段時間:「我同佢係好朋友再多啲啲!(談戀愛?)大家談打拳多,佢好惡,但都係為我好!(你唔係第三者?)我唔係佢女朋友又何來第三者呢?就算係亦唔會係第三者!」知道Bryan已離婚的她指日後不會刻意在人前與男方避忌。提到被拍到與Bryan咀嘴,Larine說:「係咪拍拖、有冇咁嘅事都好,時間可證明。(咀喎?)總之我哋唔係拍拖!(照顧佢兩個囡囡?)作為好朋友,關心佢都係分內事。」

前拳王杜恒霖稍後進軍影壇,怕被指借戀情宣傳。
  • 前拳王杜恒霖稍後進軍影壇,怕被指借戀情宣傳。
杜恒霖被爆結過婚有兩個女,當時還與影星錢小豪合照。
  • 杜恒霖被爆結過婚有兩個女,當時還與影星錢小豪合照。

單身半年

至於男主角Bryan被問是否與Larine拍拖時,卻表現怕醜,未敢大膽公開表明兩人關係:「有啲友好關係囉!(係女朋友?)朋友。(有發展機會?)有都好正常啫!(影到佢上你屋企,同居?)唔係,有啲朋友上嚟玩,打邊爐,我哋係朋友,有啲曖昧囉!」更強調自己與Kit去年已經離婚,回復單身半年:「離婚唔關鄧月平事!」問他喜歡Larine樣靚還是身材正?他說:「好好,好好,心地好。」又指自己稍後進軍影壇,不想被人覺得借與Larine的戀情博宣傳。

文:影視組


鍾意就快D Share啦!