網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月10日 星期五

680萬買二千呎廠房  基仔餅店進軍大陸 __,基仔,中國,大陸,古巨基,

古巨基擲680萬喺葵涌買咗二千呎新廠房!古巨基於2014年打本給太太Lorraine在上環開設甜品餅店,開業以來由古太全權揸弗。眼見近年市場興起Pop ...


古巨基擲680萬喺葵涌買咗二千呎新廠房!

古巨基於2014年打本給太太Lorraine在上環開設甜品餅店,開業以來由古太全權揸弗。眼見近年市場興起Pop-up store熱,基仔的餅店先後分別在尖沙咀、銅鑼灣、屯門等開舖。據知,基仔有意將餅店發揚光大,日前豪擲680萬元在葵涌買了二千呎的新廠房,藉此加大工場,更計劃進軍內地開舖。

Lorraine接電話訪問,承認基仔在葵涌買下二千呎新廠房:「係呀。(會喺大陸開餅店?)係有計劃,可能會同大陸集團有合作計劃,不過遲啲再講。」並透露餅店將會在將軍澳開Pop-up store。一直有做設計生意的基仔早前創作了兩個公仔,分別是兔仔及熊仔,Lorraine說:「遲啲餅店都會推出基仔呢兩個公仔嘅曲奇產品。」據知,基仔這個創作更獲一間化妝店及電訊公司睇中,將會crossover合作。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!