掃呢頁CODE去手機

2017年3月31日 星期五

69歲Joe Junior去完桑拿唔舒服入ICU __,Joe Junior,

JoeJunior唔係中風,只係去完桑拿有啲唔舒服。69歲老牌歌手JoeJunior今日突然傳出身體不適入院,甚至傳他中風入了深切治療部(ICU),據 ...


Joe Junior唔係中風,只係去完桑拿有啲唔舒服。

69歲老牌歌手Joe Junior今日突然傳出身體不適入院,甚至傳他中風入了深切治療部(ICU),據聞Joe Junior今日本來為無綫節目《流行經典50年》錄影,但他卻臨時缺席。Joe經理人Rose接受東網訪問,她說:「阿Joe絕對唔唔係中風,昨晚去完桑拿有啲唔舒服,太太陪咗佢去睇醫生,醫生認為若有需要,可能要做通波仔手術,故要留院觀察作詳細檢查才決定,始終他年事已高,安排在深切治療部檢查較好,如過兩天情況穩定才轉為普通病房,所以只是小事,也希望讓阿Joe好好休息。」並多謝各位關心。

而曾經與Joe Junior一齊為無綫拍攝《四個小生去旅行》的胡楓(修哥),他在電話中表示:「我都係記者打電話畀我,先知阿Joe入咗醫院,暫時剩係知佢入咗ICU,但應該冇乜事啩,我打過電話畀佢老婆,但佢冇聽電話,如果你哋知邊間醫院都通知聲我,等我去探佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!