掃呢頁CODE去手機

2017年3月14日 星期二

【鬧爆香港航空】朋友遺護照 陪瞓機場等7粒鐘 猷君:職員認得我即搵到 __,猷君,

賭王何鴻燊四房公子何猷君o依家喺上海創業,噚晚佢喺微博留言表達對香港航空不滿,提到朋友漏咗護照係機艙入面,搞到去到上海浦東機場入唔到境。猷君多次打去航 ...


賭王何鴻燊四房公子何猷君o依家喺上海創業,噚晚佢喺微博留言表達對香港航空不滿,提到朋友漏咗護照係機艙入面,搞到去到上海浦東機場入唔到境。猷君多次打去航空公司求助,由噚日凌晨1點幾打到朝早8點,有圖為證;猷君提到對方態度好差,而且等咗成晚都話搵唔到,佢同朋友喺機場嘅長凳瞓天光。最後,有職員認到佢係賭王個仔,用咗10分鐘就即刻搵番。《蘋果》搵咗猷君問過咩事,佢表示:「點解要寫呢件事出嚟,因為無啦啦喺機場,陪我朋友瞓咗7個鐘,留咗成晚。件事因為我朋友漏咗passport喺飛機度,即刻同佢哋(職員)講,因為我哋唔可以自己上飛機搵,航空公司話幫我哋搵,搵完話畀我知。點知搵咗又好,冇搵又好,佢哋都冇同番邊境人員、過關保安局班人講。我哋冇消息,佢哋又冇消息,保安局人員陪我哋捱夜。等到終於有人肯聽電話,嗰時係5點幾、6點,佢話check唔到,要等人返工,要一、兩個鐘。」猷君繼續話:「到7點15分,打嚟話check到噚晚清潔嗰班人,佢哋話搵唔到passport。我同朋友都嬲,搵唔到又唔講,至少我同朋友可以住酒店,我朋友都要(用護照)返香港。我再打電話問佢哋可唔可以搵多次,佢哋支吾以對,好似唔係咁想搵。跟住嗰時7點半,有人返工,有個香港航空女仔認得我,叫人快啲搵,『佢係何生個仔』,睇住個女人打電話,10分鐘後即刻搵到,搵番出嚟,我咪覺得有問題,應該係一視同仁,唔係我係何生個仔,就即刻搵到。」

何猷君喺微博爆seed鬧爆香港航空 何猷君同朋友仲喺機場瞓
疑似猷君朋友 佢仲話打咗幾個鐘電話都冇人理

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!