掃呢頁CODE去手機

2017年3月30日 星期四

袁嘉敏爆接過百單飯局邀約:最多7位數 __,袁嘉敏,

但佢都冇去到。藝人袁嘉敏(Candy)在柴灣為ViuTV節目《晚吹-捲上你的床》錄影。雖然袁嘉敏平日形象性感,但今次拍攝卻比起谷胸晒事業線的主持崔碧珈 ...


但佢都冇去到。

藝人袁嘉敏(Candy)在柴灣為ViuTV節目《晚吹-捲上你的床》錄影。雖然袁嘉敏平日形象性感,但今次拍攝卻比起谷胸晒事業線的主持崔碧珈(Anita)和余逸思密實得多,只着普通家居服晒腿,沒甚睇頭。

提到今集以「拜金女」和「軟飯男」為題,Candy就否認自己拜金,更謂自己三番四次推卻「飯局」:「我冇去過。(最多開幾錢?)都有七位數!」更直指兩年內有100單邀約:「我覺得係玩電話,例如佢會叫你自己買張機票、帶個助手去重慶,落咗機會有車接。」又指若然對方肯告知身份,或可純粹見面食飯:「我之前啲男友都唔係咁有錢。(都係食軟飯?)唔係,正常人有正常工,但呢兩年拍完《鴨王》,先有人好似搵錢掟你咁。」

她又指自己正籌備出寫真散文集,讓其他人認識其另一面。問會否全裸上陣,她即謂:「會有,但主要係黑白相,藝術感重啲。唔會係低俗路線。」她亦透露未來半年主要會留港工作,希望可以出歌。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!