網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月10日 星期五

83歲譚炳文心有事氣喘入院 女兒:原來幾大鑊 __,譚炳文,

83歲譚炳文心有事氣喘入院女兒:原來幾大鑊歌影視兼配音四棲的83歲譚炳文,近年還有份參演杜琪峯的《黑社會》電影系列。前日其女兒譚淑瑩在社交網貼出父親在 ...


83歲譚炳文心有事氣喘入院

女兒:原來幾大鑊

歌影視兼配音四棲的83歲譚炳文,近年還有份參演杜琪峯的《黑社會》電影系列。前日其女兒譚淑瑩在社交網貼出父親在醫院的照片,並留言:「爸爸唔舒服……原來都幾大鑊,好彩及時發現!」相中面容憔悴的譚炳文靠氧氣罩幫助呼吸,譚淑瑩昨表示因父親曾接受心臟搭橋手術影響肺功能,不時會氣喘。



譚炳文多年前做過搭橋手術,前晚他因氣喘入院,更要戴氧氣罩幫助呼吸。互聯網圖片

現年83歲的藝人譚炳文,演而優則配音,更贏得「配音王子」的美譽,雖然近年減少在幕前演出,但仍不時聽到他的廣告旁白和配音。前日譚炳文女兒譚淑瑩在facebook貼出一張父親面容憔悴戴着氧氣罩吸氧氣的照片,並留言:「爸爸唔舒服,喘氣了兩三天,七姑姐相熟的胸肺專科陳滇光醫生剛巧今早在養和醫院。原來都幾大鑊,好彩及時發現!」



已回家休養的譚炳文昨日受訪報平安。



譚炳文女兒譚淑瑩昨透露父親要休息兩星期。資料圖片

全身檢查

昨日已回家休養的譚炳文接受本報記者電話訪問回應入院一事說:「去咗一日,冇嘢,感冒箒。入院梗係全身check過晒,住咗一日咋嘛,冇事,返嚟休息幾日冇嘢,噚晚返嚟屋企,冇乜嘢,有心。」他笑言到養和求醫,自然會提供氧氣罩吸氧,因為怕病人缺氧。譚炳文還更豪氣表示可以繼續配音工作:「梗係,搵食吖嘛,唔係喺屋企做乜嘢?」

休養兩周

早在今年1月譚炳文出席公開活動時,已透露行路會有氣喘,女兒譚淑瑩昨接受電話訪問談到爸爸病情時,透露沒有大礙:「其實爸爸唔係感冒,年紀大有少少氣管收窄。醫生要佢休息多啲,至少一、兩個星期,始終年紀咁大,同唔好去人多地方免感染,同埋唔可以太勞累。」

譚淑瑩又謂約十五年前,爸爸做過心臟搭橋手術:「當時未有微創手術,所以要成個心攞出嚟做搭橋,做咗成十個鐘,整完個心放番入去,其實佢好叻,但始終年紀大,做完心臟手術都會影響心肝脾肺腎功能,個肺始終會差啲,所以不時會氣喘。」她笑言爸爸喜歡熱鬧,開工時見到人多會特別開心,所以很難阻止他拍戲,只是要求適可而止就算。

採訪:嵐山


鍾意就快D Share啦!