掃呢頁CODE去手機

2017年3月23日 星期四

【愛我還是離開我?】懷孕8個月 張名雅心痛:你選擇不把我拉回來 __,張名雅,

陀B差唔多8個月嘅張名雅(Carat),啱啱影咗輯陀B大肚靚相,仲話決定順產,希望復原快啲,對BB又好啲,日前佢仲擺咗張披肩相,話自己餵母乳可以用呢條 ...


陀B差唔多8個月嘅張名雅(Carat),啱啱影咗輯陀B大肚靚相,仲話決定順產,希望復原快啲,對BB又好啲,日前佢仲擺咗張披肩相,話自己餵母乳可以用呢條scarf,仲叫大家有母乳故事可以分享一下!(新聞連結:http://bit.ly/2nfdcUx)唔知係咪大肚婆嘅心情好容易受到影響,今日張名雅突然喺ig貼咗一張陰雲密佈嘅相片兼留言:「難忘的一個晚上。從未見過這樣的自己,卻停不了下來。」跟住又寫咗一大堆hashtag「i will never forget to night」、「unforgettable」、「very disappointed」、「Im printed in my heart」、「so scary」、「worse than stranger」、「love me or leave me」、「you choose not to stop me」及「you chose to not pull me back」。有唔少朋友留言問發生乜嘢事,甚至有傳媒曾經搵過佢,但係張名雅都冇回覆。張名雅自懷孕後,密密更新ig,分享懷孕喜悅,又貼同老公Joe嘅甜蜜合照。約一個月前,張名雅貼咗同老公車廂合照,寫道:「有了寶寶之後,原本幸福的夫妻依然幸福,那需要兩個人的努力同堅持。好多人話BB出世時候要給爸爸指示。是,因為新手爸爸不知道自己該做甚麼,他看著妳抱BB、餵奶、換尿片、可能還替自己剖腹產的傷口換紗布、替自己自然產的傷口沖洗,然後他不知道自己該做甚麼,跑去拿出世紙幫孩子登記,送紅雞蛋醬醋接受大家的恭喜祝福,然後他放工回家,打開電視或電腦,坐在沙發上『靜待指令』。 有時你氣到落淚,你餵奶痛傷口痛孩子又哭個不停,他還可以那樣『因為我不知道這是不是我照顧範圍』,有經驗的過來人或專家都話『男人需要一點時間接受自己成為爸爸的事實』、『有的男人要到小孩一歲可以互動後才會感受到小孩的可愛』,你只想大叫:『那我呢?我給他一點時間,誰來給我一點時間?』。雖是這樣,我還是急不及待讓你成為父親。」是否有暗示?

《蘋果》第十二屆金話梅電影選舉(Golden Plum)又嚟喇!由今日起,請在以下網址(http://campaign.appledaily.com/goldenplum2017)投票,選出心目中的爛片之霸,截止日期係4月6日,賽果將於香港電影金像獎舉行前夕(4月8日)揭曉。

張名雅今日喺Ig留言,有朋友留言問候。 (張名雅Ig截圖) (張名雅Ig截圖)
5日前張名雅老公上載過佢哋嘅合照(張名雅老公Ig截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!