掃呢頁CODE去手機

2017年3月3日 星期五

90年代票房破億女星 張敏腋下有大痣 __,張敏,

張敏在90年代主演的電影票,單是香港票房已經收過億。現年49歲嘅張敏喺90年代影壇紅極一時,啱啱佢就影咗三張靚相,即時引起話題,昔日女神依家一樣咁索,佢仲放聲氣話要復出添!其實佢演過唔少經典作品,時至今日仍然令人難忘!憑綺夢穩站女神地位1990年電影《賭聖》中張敏飾演「綺夢」,造型艷爆,成功穩站90年代性感女神地位,其特徵係腋下有大痣。劇情講「綺夢」係香港賭王洪光(秦沛飾)手下,擁有天使面孔和魔鬼 ...


張敏在90年代主演的電影票,單是香港票房已經收過億。

現年49歲嘅張敏喺90年代影壇紅極一時,啱啱佢就影咗三張靚相,即時引起話題,昔日女神依家一樣咁索,佢仲放聲氣話要復出添!其實佢演過唔少經典作品,時至今日仍然令人難忘!

憑綺夢穩站女神地位

1990年電影《賭聖》中張敏飾演「綺夢」,造型艷爆,成功穩站90年代性感女神地位,其特徵係腋下有大痣。劇情講「綺夢」係香港賭王洪光(秦沛飾)手下,擁有天使面孔和魔鬼身材,令周星馳飾演的左頌星魂不守舍,用唔到特異功能,其中一幕經典情節由吳君如Show墨假扮「綺夢」,周星馳睇到眼凸凸。該片香港票房高達4,132萬元。

Miss Ho有教無類

1991年張敏再上一層樓,在電影《逃學威龍》中飾演中學老師Miss Ho,與假扮學生潛入學校查案嘅臥底探員周星星(周星馳飾)發生愛恨交纏嘅故事。其中一幕講周星星頂唔住校園生活意圖逃學,獲心地善良嘅Miss Ho關心同輔導,因此變得發奮圖強,最後成功破案後抱得美人歸。該片香港票房為4,383萬元。

真假太后大戰吳孟達

1992年電影《鹿鼎記》中,張敏同時飾演真、假太后,高貴得嚟又帶威嚴,兩個角色性格極端,真太后被困多年非常軟弱,而假太后武功高強,其中一幕與同樣想得到「四十二章經」嘅吳孟達大打出手,非常經典。香港票房收4,988萬元。

戚秦氏靠慘上位

1994年電影《九品芝麻官》張敏飾演被老屈通姦殺夫的戚秦氏,九品芝麻官包龍星(周星馳飾)獲派審此案,張敏一改性感演出,塑造無助婦人角色,劇情瘋狂又搞笑,但戚秦氏卻惹人憐愛,甩掉花瓶惡名,成功上位。香港票房為3,756萬元。

單是這幾部由張敏孭飛當女主角的電影票房收入已經過億,還未計算外埠票房,真係好巴閉!




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!