掃呢頁CODE去手機

2017年3月14日 星期二

蘇韻姿(Andrea):驚現巨瘤!「紅衫魚」蘇韻姿停劇做手術 __,蘇韻姿,

小心身體呀!上年香港小姐選舉,當時身材出眾加上有甜美樣子嘅蘇韻姿(Andrea)瞬即成為熱話候選人之一,喺日本拍外景時,烏身打沙排「胸湧」上圍盡現一幕 ...


小心身體呀!

上年香港小姐選舉,當時身材出眾加上有甜美樣子嘅蘇韻姿(Andrea)瞬即成為熱話候選人之一,喺日本拍外景時,烏身打沙排「胸湧」上圍盡現一幕更加令人印象深刻。雖然最後止得第四名,不過Andrea喺娛圈發展都幾順利,依家佢就拍緊無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演「紅衫魚」一角,之後嘅《老表,畢業喇!》都有份演出。

近期喺《開心速遞》中發現Andrea右頸近顎骨位置生咗個乒乓波咁大嘅瘤,情況仲好似愈嚟愈嚴重,隔幾集仲好似又大咗咁。就此事向Andrea查詢,她直認腫瘤愈嚟愈大,仲同無綫攞咗兩星期假去做手術:「之前選美時已經有,開頭以為唔夠瞓壓力大,所以淋巴腫咗好普通,點知選完之後都仲有,不過唔係好嚴重就冇太留意,之後突然大得好快,當時好擔心即刻搵醫生check,醫生都建議我做手術,同公司傾過,配合到有兩星期假已經去咗做手術,切除驗過冇問題。」

經歷過呢次腫瘤事件之後,Andrea表示好多謝身邊人同家人嘅關心:「同事、身邊朋友好take care我,同屆港姐港男都好關心我好錫我,媽咪仲飛咗嚟香港照顧我,依家手術好順利,冇晒事」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!