網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月13日 星期一

【網民食飽花生】新郎反擊斥擅自改單據 化妝師April:我處理緊件事 __,

化妝師April日前喺自己fb貼文指遇到極品新人,結果引嚟極大迴響。近日「花生」賣斷貨!網上討論區都因為太多留言而一度擠塞,講嘅就係近日網上爆出一單「 ...


化妝師April日前喺自己fb貼文指遇到極品新人,結果引嚟極大迴響。

近日「花生」賣斷貨!網上討論區都因為太多留言而一度擠塞,講嘅就係近日網上爆出一單「新娘唔找化妝師尾數」一事,不過,做過化妝師嘅藝人甄詠珊接受訪問時話冇遇過啲麻煩客。唔通真係呢位化妝師咁唔好彩……今日《蘋果》打俾今次事件嘅當事人化妝師April,佢語氣平靜咁話:「暫時唔方便講,我仲處理緊件事。」先簡單解說一下件事嘅經過。上周五(10日),有新娘化妝師喺fb貼文,指自己化咗新娘妝8年,日前竟然遇到一對極品新人,過程更遇上奇恥大辱,除咗被新娘呼喝要佢拖裙擺,散場找尾數時,新人更用各種理由,如補妝次數唔夠密,冇喺新娘身邊Stand by,坐埋一邊玩手機等等,堅持唔肯找尾數,更有20幾人圍實化妝師,有人叫化妝師做「賤人」、有人鬧佢「做人點解可以衰到咁」。最後勞動警方,5千幾蚊尾數新人係找咗,不過1,300蚊OT錢就冇俾到,至於70蚊(但新人一方指係$31.8)的士錢, 新人一方就數毫子俾化妝師找數。化妝師忍唔住喊,有兄弟喺側邊扮佢喊聲……事後唔少網民撐化妝師,指茶餐廳食飯就算唔啱胃口,都要俾足錢,不過亦有新人一方嘅朋友,指責化妝師當日唔盡責,而且更指的士錢條數有呃錢之嫌。但由於群情太過洶湧,有網民極速起咗兩個新人個底,包括曾經做私影model嘅新娘同埋疑似做警察嘅新郎之餘,連新人好友個底,亦紛紛俾網民搜括。其實誰是誰非都好,件事已經俾網民消化得七七八八,花生價格指數亦逐漸回落緊,點知呢件事後,一直隱藏fb嘅新郎,噚晚忽然走出嚟,貼埋單據指化妝師擅自更改單據,將提早到場時段收費由300蚊1小時改成500蚊。又澄清冇動員親戚圍化妝師。不過事後有化妝師舊客人貼出以往單據,指化妝師一直都係手寫改成500蚊,而且亦清楚講明package包啲乜,唔存在欺詐成份。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!