網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月4日 星期六

做藥煲!文詠珊整理身體等生B __,文詠珊,

JM自爆有同男友一齊住!文詠珊(JM)出席仁濟醫院慈善舞會,她表示特意到場撐好姊妹嚴紀雯(Carmen)的媽媽,提到Carmen叫JM幫手慈善義賣,JM表示:「做乜都得,瞓身幫佢,冇所謂。」提到早前被影到與金融才俊男友吳啟楠(Carl)鬧交?她表示:「冇,提醒自己出街都要開心笑吓,唔係畀人感覺我心情唔好,冇咁嘅事。(幾時再飛?)我今個月放假留港工作。(拍拖?)好忙。」買樓畀阿媽Jm又自爆在香港區買 ...


JM自爆有同男友一齊住!

文詠珊(JM)出席仁濟醫院慈善舞會,她表示特意到場撐好姊妹嚴紀雯(Carmen)的媽媽,提到Carmen叫JM幫手慈善義賣,JM表示:「做乜都得,瞓身幫佢,冇所謂。」提到早前被影到與金融才俊男友吳啟楠(Carl)鬧交?她表示:「冇,提醒自己出街都要開心笑吓,唔係畀人感覺我心情唔好,冇咁嘅事。(幾時再飛?)我今個月放假留港工作。(拍拖?)好忙。」

買樓畀阿媽

Jm又自爆在香港區買了樓給媽媽住。問到現在是否與男友同居?現居於大埔的她說:「有一齊住。(同居試婚?)唔係,因為少時間見。」她更透露要調理身子,因為大半年不停飛令皮膚敏感,身體失調,她說:「上妝唔貼,要調理下,瞓覺都唔好。(荷爾蒙失調?)都有。(做少奶奶唔使做?)唔得,我鍾意我嘅工作。(結婚?)暫時未有打算。(唔調理怕難生B?)唔知,好驚。(男友心痛?)佢問我做乜係咁飲中藥,做女仔一定要調理。」問到結婚,JM即笑言Carmen會快過自己。但問到Carmen是否結婚?她就否認,但到時結婚一定會找JM做姊妹伴娘。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!