掃呢頁CODE去手機

2017年3月18日 星期六

黃婉曼:佗B四個月!黃婉曼晒最新孕照 __,黃婉曼,

成個Look襯得好靚!32歲嘅前天氣女郎黃婉曼(Icy)於2014年尾下嫁拍拖多年嘅會計師兼馬主馮柏基後,之後兩人都積極造人,希望快啲有好消息公布。而 ...


成個Look襯得好靚!

32歲嘅前天氣女郎黃婉曼(Icy)於2014年尾下嫁拍拖多年嘅會計師兼馬主馮柏基後,之後兩人都積極造人,希望快啲有好消息公布。

而喺上月,Icy就承認懷孕差唔多三個月嘅喜訊,宣布造人成功!今日,佗B四個月嘅Icy喺社交網上載咗一張個人照,並留言:「我覺得自己正變成一個圓柱體或長方體。這個過程原來真的很不容易!」相中見到腹大便便嘅佢,着住一身淺色薄紗裙,簡直係仙氣十足,唔少網友都大讚Icy好似仙女下凡,絕對係一位靚媽,而有啲網友就叫佢要小心身體,着多件衫呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!