掃呢頁CODE去手機

2017年3月22日 星期三

B仔靚樣曝光!蘇永康話一個就夠晒數 __,蘇永康,

大家覺得似爸爸定媽媽呢?49歲的蘇永康升呢做爸爸,太太Anita為他誕下一子,今日蘇永康晒出囝囝的「真面目」,見他抱着兒子,慈父樣出晒嚟!他透露B仔星 ...


大家覺得似爸爸定媽媽呢?

49歲的蘇永康升呢做爸爸,太太Anita為他誕下一子,今日蘇永康晒出囝囝的「真面目」,見他抱着兒子,慈父樣出晒嚟!他透露B仔星期日出世,重6.11磅,十分健康。蘇永康說:「感謝我嘅好朋友,好多禮物,好多朋友來探望。依家心情都係平伏,由頭到尾冇話好激動!」蘇永康老來得子,最開心的當然是蘇永康的媽媽!蘇永康續說:「嚴格上星期日開始未見過媽隻眼,笑到見牙唔見眼,因為係我哋家庭第一個孫!」

仔仔叫Jazz

B仔究竟似爸爸定媽媽(相信好多人都想知)?蘇永康笑言:「似我,就當然出現少少問題啦,好難講啦,長大之後,十幾年後,可能似我先係靚仔呢,潮流會變!」B仔改咩名?他說:「我媽話,你爸爸玩爵士音樂,點解唔叫Jazz。」蘇永康更笑言好友陳奕迅已經叫B仔做蘇爵士!Jazz好腳頭,收到不少禮物,有很多贊助商贊助,誇張到連奶樽機都有三部!蘇永康決定用囝囝的名義捐給慈善機構。

聽到爸爸把聲就唔喊

蘇永康前日黃昏陪太太入產房,一直拿着攝影機準備,他透露太太生產過程:「BB右腳出先,醫生要拖佢出來嚟。醫生叫我抱佢,我咪坐喺到唱歌畀佢聽,同佢按摩,佢可能喺肚度聽慣咗我把聲,一聽我把聲,佢就開始面色紅潤,血色開始運行。依家都係喎,佢肚餓喊,一聽我把聲,我過去抱佢,佢就唔喊,食飽就瞓,算係一個好乖bb。」

為仔仔捱多廿年

蘇永康自爆親自幫BB剪臍帶:「剪嘅時候,我都冇緊張,覺得自己好似拍妙手仁心咁,我仲一手拎電話 ,一隻手拎鉸剪,護士仲話,好多爸爸都要剪兩次先剪到,我一刀剪落去就搞掂,不過都係一個一世難忘經歷,唔會再有第二次啦。因為冇諗過生第二個架喇!都計後香燈咗啦。我四十有九啦,本來做多五年就歎住過人生,半退休也過日子啦,依家佢出咗嚟,我要延遲退休計劃,起碼做多二十年」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!