掃呢頁CODE去手機

2017年3月29日 星期三

謝安琪:大過你個廳!謝安琪晒B女夢幻睡房 __,謝安琪,

Kay囡囡間房要用夢幻嚟形容。歌手謝安琪(Kay)日前就為張繼聰誕下囡囡張靖(Karina),當時張繼聰話Kay暫時唔會復出,專心照顧囡囡!Kay一家 ...


Kay囡囡間房要用夢幻嚟形容。

歌手謝安琪(Kay)日前就為張繼聰誕下囡囡張靖(Karina),當時張繼聰話Kay暫時唔會復出,專心照顧囡囡!Kay一家依家住喺大埔比華利山別墅,今日Kay就上載Karina嘅房,成間房以粉紅色為主,牆上面仲有寫住大大隻「Karina」。另外BB床附近仲擺咗個旋轉木馬,再加上白色嘅傢具,唔少網友大讚真係靚望落好舒服,Kay留言:「昨晚甜甜睡,乖乖的渡(度)過了在自己房間的第一個晚上,很好的開始呢❤#甜甜睡#乖乖的」Kay咁用心布置間房,Karina真係好幸福呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!