掃呢頁CODE去手機

2017年3月7日 星期二

唯美大肚寫真 張名雅執定走佬袋等生B __,張名雅,

好唯美呀!港姐張名雅上年與律師老公Joe結婚不久便正式宣布懷孕,更一索得男,名雅即將便要生B,更已準備「走佬袋」,隨時迎接小王子誕生。只係重咗十幾磅日 ...


好唯美呀!

港姐張名雅上年與律師老公Joe結婚不久便正式宣布懷孕,更一索得男,名雅即將便要生B,更已準備「走佬袋」,隨時迎接小王子誕生。

只係重咗十幾磅

日前,名雅與老公就齊齊影了一輯大肚寫真相,影時BB都不時狂踢她,真的是三為一體感受溫馨時刻。名雅接受東網訪問時謂:「其實我個肚都唔係太大,後面睇都唔係好知我懷孕,由懷孕至今我只重咗十幾磅,屋企人都叫我出街時要小心,其實呢輯相我想影好耐,但之前攝影師話個肚唔大,出嚟效果未必好,不過今個星期個肚突然大得好快,出嚟效果都好好。」

挑戰十級痛

名雅之前都為自然分娩還是開刀生B而掙扎多時,她現在坦言決定自然分娩,希望挑戰十級痛,她謂:「其實之前都經歷過一段掙扎,自己都幾恐懼,成日同老公講,開刀我又驚,自己生我又驚好痛,老公叫我驚痛不如開刀,但我自己都想試吓自然分娩,挑戰吓究意有幾痛,而且自己生可以快啲復元。」問到會否趁後生生完追多個女時,她即謂:「都想㗎!有個仔當然想追多個女!不過又唔會畀太大壓力自己。」

相片提供:Keith C.Baby Gallery


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!