掃呢頁CODE去手機

2017年3月16日 星期四

孖老公晒肚 楊愛瑾佗B八個月身材Fit爆 __,楊愛瑾,

楊愛瑾有老公陪影大肚相,還剝埋衫晒腹肌!藝人楊愛瑾(Miki)去年4月與圈外男友郭永淳拉埋天窗,「造人」半年宣布懷孕,現懷有32周(約八個月)身孕的她 ...


楊愛瑾有老公陪影大肚相,還剝埋衫晒腹肌!

藝人楊愛瑾(Miki)去年4月與圈外男友郭永淳拉埋天窗,「造人」半年宣布懷孕,現懷有32周(約八個月)身孕的她一直深居簡出養胎,她罕有地透過社交網上載大肚相!露出巨肚的她身形依然窈窕、手腳纖瘦,身旁的老公亦赤裸上身展示肌肉,一凹一凸相映成趣!Miki留言:「Chok一Chok,世界更美妙。我教佢望穿鏡頭,我做佢經理人,有咩Job搵佢就搵我。」記者聯絡Miki,問到如何保持美好身段,她說:「依家每朝返工前六點半起身做運動,希望操Fit等將來多啲體力同BB玩。我哋已經計劃咗生完之後一齊做運動操Fit大家。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!