掃呢頁CODE去手機

2017年3月29日 星期三

佗B五個月 黃婉曼上圍變G級:不受控制 __,黃婉曼,

黃婉曼佗B五個月咋,上圍同個肚同步升級,好誇張呀!藝人黃婉曼於大埔超級城出席將舉行的「新地復活童話之旅」活動,腹大便便的她透露現時有四、五個月身孕,但 ...


黃婉曼佗B五個月咋,上圍同個肚同步升級,好誇張呀!

藝人黃婉曼於大埔超級城出席將舉行的「新地復活童話之旅」活動,腹大便便的她透露現時有四、五個月身孕,但現場所見其肚子十分大,而且上圍非常誇張,她說:「我第一、二個月已經畀人睇得出,第一個月啲裙已經拉唔到拉鏈,依家我唔食嘢會嘔,所以成日不停食。(級數都上升喎?)好大負擔,重咗十幾磅,醫生話要控制喺20磅之內,所以叫我控制飲食,我淨係早餐都食三餐,食粥、飲湯同牛奶,有時都會蒸魚,中午全日都食,試過喺街搵唔到嘢食肚餓到嘔。」

主張多小朋友

她又指現在口味很奇,剛懷孕時喜歡吃薯片等零食,後來愛吃水果及牛奶,她笑言會安慰自己BB就不會偏食,她續說:「我個醫生係自由派,乜都話可以食,但我自己就唔會食生冷嘢,同埋我係好鍾意飲酒,依家係零酒精同零咖啡。(係仔定女?)留番啲私隱,不過老人家話個肚圓就係女,個肚尖就係仔,我試過夢見係twins,不過應該係一個。(想生兩個?)我就主張愈多愈好,但依家有第一個已經覺得唔容易,佗十個月又十個月,依家真係覺得做媽媽好偉大。(預產期係幾時?)七、八月。(開刀定自己生?)我崇尚自然。」

換過晒啲Bra

記者再追問她升了多Cup,有沒有G Cup時,她頓了一會笑說:「我冇度喎,總之就不受控制啦,其實我第一個月已經係咁漲,依家要換過晒啲bra,每個月都要換。(咁你第時餵人奶咪仲誇張?)個BB咁大食,唔驚冇嘢食囉,哈哈!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!