掃呢頁CODE去手機

2017年3月18日 星期六

認夜會單文柔 陳展鵬:冇同定欣拍拖 __,定欣,陳展鵬,展鵬,單文柔,陳展,胡定欣,

認夜會單文柔陳展鵬:冇同定欣拍拖娛樂要聞展鵬去年9月為港姐選美擔任星級評判時,已曾表示支持對方,想不到事隔半年,二人已經發展到山頂摸黑談心地步。對於趁 ...


認夜會單文柔

陳展鵬:冇同定欣拍拖

娛樂要聞

展鵬去年9月為港姐選美擔任星級評判時,已曾表示支持對方,想不到事隔半年,二人已經發展到山頂摸黑談心地步。對於趁胡定欣出差便跟單文柔約會,展鵬昨回應說:「其實我一直都冇同定欣拍拖,我冇結婚,又冇拍拖,呢啲正常生活,當晚真係乜嘢事都冇發生!」跟單文柔可有發展機會?展鵬說:「我又未結婚,同邊個女仔都有機會發展,不過都要有時間畀大家相處。」

展鵬指當日原本要到北京拍攝新劇《天命》,但因延遲出發才促成今次約會:「我哋識咗半年,佢𠵱家幫我做stylist,其實一直都想約食飯,但係夾唔啱時間,咁啱又遲咗出發,所以咪約見面,不過嗰晚周圍食飯都好多人,最後咪決定買嘢喺車食。」又指自己撞到採訪車後也有前往備案。



陳展鵬和胡定欣的緋聞原來只是煙幕。資料圖片


鍾意就快D Share啦!