網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月18日 星期六

全裸陳煒浴室跣親 救兵翠如睇全相嗌正 __,翠如,陳煒,黃翠如,

WOW!美艷人妻陳煒身材好眾所周知,但她將於星期日播出的無綫新劇《我瞞結婚了》一場全裸出浴戲,被打格處理,效果未見香艷,反之很搞笑,煒哥謂:「從演以來 ...


WOW!

美艷人妻陳煒身材好眾所周知,但她將於星期日播出的無綫新劇《我瞞結婚了》一場全裸出浴戲,被打格處理,效果未見香艷,反之很搞笑,煒哥謂:「從演以來都算係一場最冇美感嘅出浴戲,但好有喜劇效果!」

拎翠如底底抹眼淚

陳煒在《我》演出一名公司CEO「黑魔后」,女強人性格巴辣,背後其實很孤獨,自己一個人住的她,因沖涼時跣腳撻地又扭傷頸動彈不得,戴浴帽赤條條攤在地上冇人理,只好打電話急召演其下屬的黃翠如來營救,無奈下被睇全相。煒哥坦言:「場戲好笑,佢趕嚟救我後,我同佢哭訴,平時撐得咁行,其實好辛苦!之後我仲攞咗翠如條底補抹眼淚!」煒哥向來性感演出都很美艷,但今次處理尷尬全裸戲,只好「低調」盡快完成拍攝,她說:「係尷尬㗎!又冇得擺靚甫士。(有咩準備?)着咗肉色打底Top、打底褲。(要唔要清場?)冇呀,o拿o拿聲拍咗去,費時張揚免得引嚟多人圍觀!(犧牲大?)戲劇效果就得場戲表達咗女強人背後辛酸,內心空虛,好值得人同情!」

有得睇「全相」的翠如大讚好正:「煒哥由外到內索到爆,身材好正!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!