掃呢頁CODE去手機

2017年3月11日 星期六

錦榮否認有新歡 同蔡依林復合睇緣份 __,錦榮,蔡依林,

錦榮否認撻着Miko@BY2(右下),兩人只係朋友,而同Jolin就有一直聯絡!(資料圖片)台灣天后蔡依林(Jolin)與前度錦榮上年12月宣布結束6 ...


錦榮否認撻着Miko@BY2(右下),兩人只係朋友,而同Jolin就有一直聯絡!(資料圖片)

台灣天后蔡依林(Jolin)與前度錦榮上年12月宣布結束6年情後,生活各自各精彩。單身咗幾個月,早前錦榮就被影到同台灣雙胞胎女子組合BY2家姐Miko(白緯芬)約會,唔通佢哋真係拍拖?

呢日錦榮出席活動時就否認傳聞堅稱單身,仲反問:「你不知道我已經分手了嗎?」佢話之前喺美國洛杉磯進修時認識Miko,嗰日只係咁啱剛撞到,又讚對方好人,關係只係朋友!而且對方係新加坡籍,覺得幾好傾,又可以放鬆用英文溝通!

講到「新歡」,又點可以唔提舊愛Jolin呢,佢形容對方好似家人咁,有保持聯絡!至於問到有冇可能復合時,佢就話:「未來的事誰知道,我們看緣份吧!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!