掃呢頁CODE去手機

2017年3月29日 星期三

名人:貝安琪帶囝囝「小龍」返港 __,貝安琪,

貝安琪帶埋囝囝「小龍」返咗嚟香港啦!中德混血模特兒貝安琪(Ankie),於2月1日在德國為外籍時裝設計師未婚夫、SimonvanDamme誕下B仔Se ...


貝安琪帶埋囝囝「小龍」返咗嚟香港中德混血模特兒貝安琪(Ankie),於2月1日在德國為外籍時裝設計師未婚夫、SimonvanDamme誕下B仔Se ...


貝安琪帶埋囝囝「小龍」返咗嚟香港

中德混血模特兒貝安琪(Ankie),於2月1日在德國為外籍時裝設計師未婚夫、Simon van Damme誕下B仔Sebastian,乳名為「小龍」。

B仔大得好快

今日Ankie與B仔乘坐約11個小時飛機回港,由Ankie媽媽劉香萍接機,Ankie除了推住BB車外,更有四個行李,看到B仔在BB車上眼睩睩相當得意。問到做媽媽心情,Ankie表示好開心,BB好易湊,中文名叫貝小龍,因為未婚夫愛吃小籠包,餵母乳的Ankie說:「B仔大得好快,依家着緊3個月嘅衫,執晒佢啲初生衫,好傷心好唔捨得佢長大,佢識同人溝通,成日笑,一起身就望住我笑,係開心BB。」問到何時復工?她說:「工作依家可以開始。(努力搵奶粉錢?)係,自己鍾意做嘢。(定居香港?)係,歐洲有工作都會去做。」

問到何時擺酒?Ankie說:「未知,依家主要係一家人同BB一齊。(百日宴? )要搞。(百日宴仲要個婚禮?)係。(婚禮百日宴可以一齊搞?)都可以。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!