網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月10日 星期五

扮晒嘢!林作走去學木村拓哉 __,木村拓哉,木村,林作,

真係笑死!「十優港姐」麥明詩前男友林作,早前就宣布放棄大律師執業資格,但就話唔一定喺娛樂圈發展,但可以肯定嘅係佢嘅曝光率唔比其它藝人低!繼日前同藝人黃 ...


真係笑死!

「十優港姐」麥明詩前男友林作,早前就宣布放棄大律師執業資格,但就話唔一定喺娛樂圈發展,但可以肯定嘅係佢嘅曝光率唔比其它藝人低!繼日前同藝人黃建東拍咗段「高潮女」片,兩個人仲上埋床外。今日佢個社交網又有一段新片,今次又搞乜?就係模傍日本藝人木村拓哉拍嘅髮型用品廣告。

林作畀人個最大印象就係佢一把凌亂頭髮,今次佢就真係加強表演欲,喺鏡頭面前UN吓UN 吓出場,又吹晒口哨,然後一邊UN一邊撥弄一把凌亂頭髮,又CHOK到爆咁抬一抬領呔結,真係型到裂呀!搞完一場大鳳之後,佢就畀人帶咗去髮形屋搵咗位出名嘅髮型師幫佢收拾一下把凌亂頭髮,點知髮型師仲話要幫佢搞個更WILD(狂野)嘅髮型,網民就話真係好期待林作個新形象。問到林作介唔介意啲人成日評論佢凌亂髮型,佢就好大方咁話唔介意。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!