掃呢頁CODE去手機

2017年3月8日 星期三

簡淑兒認家族做珠寶生意:我出入搭巴士 __,簡淑兒,

簡淑兒表示同田蕊妮合作得好開心。無綫藝員簡淑兒(Jesscia)在坑口為劇集《迷》宣傳,對於近日再被指整容,將她選港姐時舊照與現在對比,被問整容傳聞? ...


簡淑兒表示同田蕊妮合作得好開心。

無綫藝員簡淑兒(Jesscia)在坑口為劇集《迷》宣傳,對於近日再被指整容,將她選港姐時舊照與現在對比,被問整容傳聞?她有備而來說:「係攞番人生最核突嘅相同依傢比較,咁對比一定大,講乜都冇用,我已經澄清過。(純天然?)係呀!選美之後就去拍劇,如果有整大家會留意到。(嗰陣冇人留意你?)依傢多人留意都應該開心。」

問會否效法影星楊穎(Angelababy)帶傳媒到醫院驗證?她說:「冇用,Baby驗完都畀人講,唔通下次生痔瘡又去驗咩……信唔信都冇辦法,希望大家專注我事業。」

另外,簡淑兒又被起底是富家女,家族經營珠寶生意,居往在豪宅凱旋門。她說:「我唔係住喺嗰度,屋企人係做珠寶生意,只係小生意,父母去咗美國半退休。我出入都冇司機,都係搭巴士。」




來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!