掃呢頁CODE去手機

2017年3月30日 星期四

謝安琪生完冇耐!張繼聰背正印攬「二奶」 __,繼聰,謝安琪,張繼聰,

唔係啩?歌手謝安琪(Kay)早前為老公張繼聰(Louis)誕下囡囡張靖(Karina),湊成「好」字。而Louis亦要積極搵奶粉錢,他獲營養品品牌邀請 ...


唔係啩?

歌手謝安琪(Kay)早前為老公張繼聰(Louis)誕下囡囡張靖(Karina),湊成「好」字。而Louis亦要積極搵奶粉錢,他獲營養品品牌邀請拍攝最新一輯網上短片及平面廣告,Louis與飾演新手母乳媽媽的拍檔默契十足,對「太太」呵護備至,Louis笑言︰「今次拍攝嘅角色非常符合自己現實生活嘅身份,仲可以一邊拍廣告,一邊學點樣照顧生完BB嘅太太和初生寶寶。我對上一次湊BB已經係十年前喇,太耐冇湊過BB,手勢都生疏咗。好彩今次拍廣告可當作熱身,BB出世之後就唔會雞手鴨腳」拍攝期間,Louis都不忘發放笑彈,更提議加入不少個人元素,令廣告短片生色不少。

抱B手勢有一套

而拍攝廣告時,現場4個月大的BB放聲大哭,拍攝工作一度暫停,Louis即大顯身手,哄得BB立即停止哭喊,更展露笑容,Louis表示︰「我冇獨門湊B心得,只喺一抱上手就幻想佢喺自己嘅囡囡,同時亦有重溫當年抱仔仔嘅感覺,好溫馨幸福。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!