網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月24日 星期五

野人細個畀林海峰「食拳頭」搞到喊 __,林海峰,

野人大爆細個同舅父嘅趣事。都市人壓力大,要懂得尋找紓壓方法。藝人林珊珊的27歲女兒李怡(野人)是能量治療師,亦是瑜伽導師,遺傳母親及舅父林海峰及林曉峰 ...


野人大爆細個同舅父嘅趣事。

都市人壓力大,要懂得尋找紓壓方法。藝人林珊珊的27歲女兒李怡(野人)是能量治療師,亦是瑜伽導師,遺傳母親及舅父林海峰及林曉峰的優良因子,將正能量分享出去!她又自爆小時候被林海峰整蠱:「試過我一拳打過去,佢將我個拳頭成個放入口。」

李怡花名野人,由來有段古:「我個名李怡係有怡情養性嘅意思,但我細個係忟憎BB,又好遲先識講嘢,加上頭髮向上生,淨係識得嗌,同埋成日拎住公公支拐杖,所以屋企人就叫我做野人!」野人長於演藝世家,母親林珊珊在娛樂圈無人不曉,舅父是林海峰和林曉峰,一家人感情很好,她說:「我細個係舅父仔(林曉峰)湊我,林海峰成日整蠱我,試過我一拳打過去,佢將我個拳頭成個放入口,搞到我以為個拳頭畀佢食咗喺度喊,哈哈!我同媽咪好Close,好多話題,工作上會請教佢,能量治療都係佢鼓勵我學,佢叫我唔使擔心屋企負擔,媽咪身體好好,行得走得,係工作狂。」

能量治療提升情緒

野人數年前開始學能量治療,現時有執業資格,其中一個渠道是教瑜伽。她說凡有生命的地方就會有能量場,要學習低落時如何將情緒提升,瑜伽能有助平靜心靈,是個很好的治療渠道,她同時擁瑜伽導師牌開班教授:「2014年開始學能量治療,當時半信半疑,但學咗之後好多朋友話我成個氣場唔同晒,連講嘢都唔同,我又想增值自己,所以學到依家。」她認為人應該要增值自己,活到老學到老,希望可以學習母親處事的器量、林海峰的黑色幽默、林曉峰的敏捷反應,以及外公的豁達!

撐崔建邦唔花心

她為人所熟悉的還有與藝人崔建邦的戀情,她視男友為靈魂伴侶,並澄清不實報道:「佢個人心地好好,大家誤解咗佢(花心),佢依家好健康,做好多運動。(話你係第三者?)都係誤解,有太多傳言。細個受父母離婚影響,曾經對婚姻冇信心,兩個人一齊係緣分,總之溝通最重要,緣分要嚟擋都擋唔到。」

場地:Lemondrop


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!