掃呢頁CODE去手機

2017年3月5日 星期日

「契姨媽」筱靖幫補奶粉錢 __,筱靖,

筱靖(右)親自到馬國接Uny母女返港,認真唔話得。
「契姨媽」筱靖幫補奶粉錢筱靖是趙哲妤(Uny)囡囡Natalie的契姨媽,她趁有假期專程飛到馬來西亞接兩母女返港,可謂有情有義。筱靖指今次「任務」是將 ...


「契姨媽」筱靖幫補奶粉錢

筱靖是趙哲妤(Uny)囡囡Natalie的契姨媽,她趁有假期專程飛到馬來西亞接兩母女返港,可謂有情有義。筱靖指今次「任務」是將Natalie平安帶返港,心情很緊張,始終BB女只得兩個多月,故上機前準備不少嬰兒用品,如奶粉、尿布、玩具等,好等在機上B女喊的時候可大派用場。

提到Uny將重投工作開始要搵奶粉錢,問筱靖可會幫一把協助接洽工作?她受訪時說:「大家都係好姊妹,梗係會幫!我早排已經不停搵啲朋友,搵啱Uny嘅工作,或者我自己啲騷都會問老闆可唔可以(搵佢)一齊做,希望爭取高啲價錢。(做契姨媽有啲咩表示?)會資助BB女嘅奶粉錢,盡啲綿力,等Uny唔使咁慌!」

Uny與囡囡返港,大方與好友筱靖(右)及張佳添企定受訪。
  • Uny與囡囡返港,大方與好友筱靖(右)及張佳添企定受訪。

鍾意就快D Share啦!