網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月24日 星期五

【豪語錄】老婆腫瘤肚脹誤傳懷孕 飄泊艾威:貧賤夫妻百事哀! __,艾威,

相關連結:【豪語錄】臨老搏上位非發明星夢艾威:不甘心做功用演員http://bit.ly/2nJ5CT5【豪語錄】苦中作樂慰病妻艾威:如果我都有事邊個 ...


相關連結:【豪語錄】臨老搏上位非發明星夢 艾威:不甘心做功用演員

http://bit.ly/2nJ5CT5

【豪語錄】苦中作樂慰病妻 艾威:如果我都有事邊個照顧佢

http://bit.ly/2oaK8eI

資深演員艾威結婚多年都立意唔生育,點知最近太太患病肚脹被以為臨老做爸爸,笑中,其實係淚。

壞事同一時間發生,之前艾威離開做了三十年的大台,轉投港視,點知港視不獲發牌,事業由此變得飄泊,但夫妻反而少咗拗撬。

艾威好識得自開自解,佢仲習慣寫信俾老婆,估佢唔到。 咁艾威又算唔算愛妻號?

採訪:余家強

攝錄:葉志明

攝影:黃志明


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!