掃呢頁CODE去手機

2017年3月8日 星期三

林奕匡:爆女友大喊 林奕匡自爆求婚差啲被識穿 __,林奕匡,

恭喜晒!歌手林奕匡(Phil)出席環保大獎頒獎典禮,講到昨日他在網上宣布求婚成功,他開心表示:「其實計劃咗好耐,上年年頭已經開始諗同睇定戒指,女友都講 ...


恭喜晒!

歌手林奕匡(Phil)出席環保大獎頒獎典禮,講到昨日他在網上宣布求婚成功,他開心表示:「其實計劃咗好耐,上年年頭已經開始諗同睇定戒指,女友都講過話如果求婚佢唔感動到喊唔會應承。」他謂曾想過幾個求婚方法,但覺得女友會嫌演唱會上求婚沒誠意,而九年多前跟女友剛拍拖時一起到澳門玩:「嗰時我哋去咗大三巴,我抱佢上去,但去唔到頂,太熱,差啲氣絕身亡,自己又唔夠strong,但女友講過嗰次係人生中做過最浪漫嘅事,所以我想重演呢件事,今次我呃佢話想去澳門玩,計劃抱佢上去求婚。」

差啲被女友識穿

他又笑言期間差些被女友識穿:「佢約咗朋友食lunch,我就趁呢段時間去花店攞花同攞咪,但點知佢突然打嚟話唔記得帶銀包,但我去緊攞花,所以番轉頭救佢,佢就覺得奇,話我唔係喺樓下食飯㗎咩,但最終佢都冇識穿。」他表示今次再抱番女友行上去大三巴,今次終於成功,求婚時亦有準備戒指、花及跪地,問到戒指多少卡?他笑言:「開心卡,呢啲唔使講咁多。」問到女友可有感動到喊?他笑言:「佢有眼濕濕,但佢嗰陣太亂,尋晚番到屋企佢先大喊,不過開心嘅,我放下心頭大石,幾多晚瞓唔着。」他亦謂求婚時安排了兩位生面口的朋友扮自拍幫他們影相留念。問到求婚成功可有開party慶祝?他謂剛剛先開完很多party。

女友全權籌備婚禮

講到婚禮,他謂九月會在溫哥華舉行,笑言交給女友籌備:「我已經做咗最難嗰part。(會唔會返香港擺酒?)應該會,預計香港會請多啲人過加拿大。(同都係今年結婚嘅陳柏宇交流結婚?)大家唔同,佢喺香港搞。(怕唔怕搞結婚同女友意見不合?)唔會,畀晒佢話事,佢想我配合都ok。」問到婚後可會先過二人世界定想生B?他謂:「睇吓點,順其自然,應該會有少少二人世界先。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!