掃呢頁CODE去手機

2017年3月6日 星期一

人情冷暖!艾威叫友人撐場反被問拎贈券 __,艾威,

艾威話好想唱番首《海闊天空》。藝人艾威與林熹瞳(Rachel)到深水埗宣傳新片《我老婆未結婚》,向市民派發宣傳單張及紀念品,男女老少都爭住要。想唱《海 ...


艾威話好想唱番首《海闊天空》。

藝人艾威與林熹瞳(Rachel)到深水埗宣傳新片《我老婆未結婚》,向市民派發宣傳單張及紀念品,男女老少都爭住要。

想唱《海闊天空》

艾威呼籲各界支持他及新片,他說:「今日本來想公開唱首《海闊天空》,但怕警察拉,自己好鍾意首歌歌詞:『多少次,迎着冷眼與嘲笑,從沒有放棄過心中的理想!』,自問喺呢行頂到40年,耐力唔錯,人哋話跌低咗可以爬番起身,但我年紀唔細,若果今次票房失利,我未必企得住。」

「一生人只係做咗一份工」

艾威續說:「我有叫啲friend支持,佢哋有啲會掉返轉頭問我攞贈券,咁咪即係我支持佢哋,而唔係佢哋支持我?希望大家多多支持,我唔知院線負責人年紀幾大,但我陪住香港人成長,我今次係不到黃河心不死,自己一生人只係做咗一份工,但不為過吖,都叫專業呀!」

Rachel則謂會繼續諗計撐艾威、谷新片,她說:「我細個因為屋企窮,都試過派傳單,賺啲零用,艾威熱身40年,我就十幾年前派傳單,就係為咗今日撐佢!我會瞓身支持,用盡任何方法去撐艾威,我目睹其實好多人都識艾威,會要求同佢影合照,但到佢落場跑,有啲人又會帶有色眼鏡,希望大家可以買票入場支持佢就最好!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!