掃呢頁CODE去手機

2017年3月20日 星期一

憂仔女入行捱苦!羅嘉良願捱 __,羅嘉良,

為咗仔女,羅嘉良在所不辭!視帝羅嘉良最近返無綫參演劇集《與諜同謀》,演出亦忠亦邪角色「卓君臨」可謂過足戲癮,嘉良亦開心可跟新演員如李佳芯和黃心穎等合作 ...


為咗仔女,羅嘉良在所不辭!

視帝羅嘉良最近返無綫參演劇集《與諜同謀》,演出亦忠亦邪角色「卓君臨」可謂過足戲癮,嘉良亦開心可跟新演員如李佳芯和黃心穎等合作接受新衝擊,並大讚演其兒子的鄭俊弘是可造之材。

娛圈新人輩出,「星二代」更是吃香,原來嘉良的18歲長子羅裕珹和三歲多幼女羅詠婷(Sela)亦承傳了他的音樂細胞,問可會讓子女入行發揮所長?在影視圈浸淫30多年的嘉良,與太太蘇岩都是演員出身,深深感受到這個行業的辛酸:「睇佢哋意願,等上天安排呢行好難講,往往付出同結果唔成正比,要捱、要有毅力又大壓力,我哋只想仔女開開心心、簡簡單單生活。」

唱歌未走過音

天下父母均愛錫兒女,嘉良雖擔心子女入行受苦,但不會阻礙兒子發揮演藝才華,並大讚兒子玩音樂勁度十足,唱歌從未走音:「佢最愛夾Band,自小聽佢唱英文歌都從未走音!(囡囡又愛唱歌?)Sela嘅音樂感超強,佢三歲幾,好活潑,可能佢係白羊座,唔會覺得Lonely,成日都自己同自己玩。(有冇諗過生多個陪佢?)暫時未有計劃,因為湊一個小朋友要好大精力。」

嘉良稱很滿意當下的家庭生活:「好幸福,囡囡好得意!(唔少人覺得Sela似混血兒?)係呀!我問過我阿嫲,好似對上一、兩代係有巴西血統,所以囡囡有啲似鬼妹仔!」對於長子往多倫多留學,嘉良表示贊成:「上年過咗去啦,都係個仔嘅意願,我當然支持!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!