網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月20日 星期一

造人成功?楊冪現身母嬰保健院 __,楊冪,

楊冪被網友拍到現身母嬰保健院。大陸女星楊冪與劉愷威2014年結婚後,就誕下女兒小糯米,6月小糯米就3歲喇,好多粉絲都關心楊冪會唔會追多個等小糯米有個伴 ...


楊冪被網友拍到現身母嬰保健院。

大陸女星楊冪與劉愷威2014年結婚後,就誕下女兒小糯米,6月小糯米就3歲喇,好多粉絲都關心楊冪會唔會追多個等小糯米有個伴呢?今日就有網友影到楊冪現身南京某母嬰保健院,照片所見楊冪戴上口罩及戴帽,全身包到冚,打扮非常隱蔽。該網友就表示,為甚麼要去新生兒病區呢?是要給小糯米添個弟弟或妹妹嗎?

但其實楊冪與劉愷威兩人工作都非常忙碌,長期分隔兩地,如果咁樣都造人成功,就真係勁喇,不過早前網上曝光了楊冪的替身,同真人有成9.9成似,會唔會其實係替身嚟咋?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!