掃呢頁CODE去手機

2017年3月16日 星期四

《愛.回家》一對對 湯洛雯挨實羅天宇 __,羅天宇,愛.回家,湯洛雯,

呢張相唔只好warm仲好sweet,「子仁」同「思思」係咪要公開喇?《愛.回家》Gathering又嚟喇!不過今次唔係Gathering咁簡單噃!《愛 ...


呢張相唔只好warm仲好sweet,「子仁」同「思思」係咪要公開喇?

《愛.回家》Gathering又嚟喇!不過今次唔係Gathering咁簡單噃!

《愛》演員搞咗個Party幫「小雲」 陳芷尤補祝慶生,而今次重點係張12人嘅大合照!好多人都攜眷出席,包括「馬壯」黎諾懿、「阿登」羅天池及「嚴謹」張達倫,但佢哋結晒婚有家室嘅就冇咩特別啦,不過因為拍《愛》而擦出愛火嘅「子仁」羅天宇同「思思」湯洛雯一直都唔認戀,由朝到晚都話「順其自然」,但今次戀情終於「曝光」喇!

湯洛雯戴帽上陣掩人耳目,不過佢就正正企喺羅天宇前面,挨住男方,小鳥依人咁款,感覺勁Sweet,睇嚟佢哋係一對已經係朋友圈公開的秘密,不如索性大方認戀咪唔使收收埋埋囉!

唔只佢哋呢一對呀,同陳芷尤都係唔肯公開戀情兼演出《愛.回家2》嘅張振朗都喺現場,但佢就刻意企喺側邊,非常避忌!

而上載呢張相嘅「高Ling」高海寧同「Maggie姐」何綺雲一樣單拖赴會,暫時Lonely啲冇仔陪!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!