網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月3日 星期五

向翠如投訴 黃宗澤鬧蕭正楠:思想污穢 __,翠如,蕭正楠,正楠,黃宗澤,黃翠如,

黃宗澤笑住向翠如投訴佢家人思想唔好咁污穢。黃宗澤、黃翠如、王浩信、岑麗香、李司棋、夏雨、米雪、關菊英到荃灣一間荼餐廳為無綫劇集《溏心風暴3》舉行記招,眾演員親手炮製奶油豬及沖奶茶比試一番。黃宗澤近期腸胃炎消瘦了不少,現時肚子仍感不適,近日甫出操肌照的他被蕭正楠留言取笑:「咇咗出嚟就唔好。」黃宗澤即對旁邊的黃翠如說:「叫你啲家人思想唔好咁污穢,成日都諗埋啲屎屎尿尿。」黃翠如笑說:「收到、收到,唔關我 ...


黃宗澤笑住向翠如投訴佢家人思想唔好咁污穢。

黃宗澤、黃翠如、王浩信、岑麗香、李司棋、夏雨、米雪、關菊英到荃灣一間荼餐廳為無綫劇集《溏心風暴3》舉行記招,眾演員親手炮製奶油豬及沖奶茶比試一番。

黃宗澤近期腸胃炎消瘦了不少,現時肚子仍感不適,近日甫出操肌照的他被蕭正楠留言取笑:「咇咗出嚟就唔好。」黃宗澤即對旁邊的黃翠如說:「叫你啲家人思想唔好咁污穢,成日都諗埋啲屎屎尿尿。」黃翠如笑說:「收到、收到,唔關我事嘅。」

黃宗澤與黃翠如劇中飾演一對,初期是講述兩人的兄弟情,後期黃翠如才明戀黃宗澤,兩人指暫未未見有咀戲,黃翠如笑說:「有場戲我喺屋企着得好性感,但係佢就無視我。」

黃宗澤與黃翠如曾經在《幕後玩家》拍過激咀戲,變相蕭正楠是否會放心?黃宗澤說:「佢兩個私下係點我就唔知,我哋四個阿聰(張繼聰)、阿蕭、翠如就好似兄弟咁玩,成日互窒,其實我同阿聰、阿蕭仲親密。」黃翠如說:「佢(指蕭正楠)都當我係仔,我哋出街唔拖手,淨係傾偈,佢哋真係好冤氣。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!