掃呢頁CODE去手機

2017年3月24日 星期五

秋官汪明荃趙雅芝重現《倚天》經典 __,秋官,汪明荃,趙雅芝,鄭少秋,

好懷念呀~!藝人鄭少秋錄影無綫特備節目《群星唱談鄭少秋》,獲70年代「三大花旦」汪明荃、趙雅芝、黃淑儀撐場,鄭少秋更搞笑大叫:「好多靚女呀!」鄭少秋、 ...


好懷念呀~!

藝人鄭少秋錄影無綫特備節目《群星唱談鄭少秋》,獲70年代「三大花旦」汪明荃、趙雅芝、黃淑儀撐場,鄭少秋更搞笑大叫:「好多靚女呀!」鄭少秋、汪明荃及趙雅芝更齊齊影合照,重現《倚天屠龍記》的經典組合,秋官笑謂:「大家快啲影,呢張合照唔知幾時再有機會影,期待下個50年,正呀!」

秋官表示今次嘉賓是主動來撐場,故令他欠下一身人情債,又笑指:「冇靚女我唔嚟㗎,唔制㗎,哈哈!」至於可會擔心嘉賓爆他料?他笑謂節目叫《唱彈鄭少秋》,當中一定有「彈」的部分!至於演唱會,他表示定會載歌載舞,更即席表演一小段經典洗腦歌《香港料理》,又答應在個唱中再唱,被問會否「扮嘢秋」上身?他謂造型百變。

黃淑儀笑貪靚

談到囡囡鄭欣宜未能做嘉賓,他說:「可惜啦,無辦法佢有工作在身!」至於「蟹仔」陶大宇自薦被他掟落台,他即搞笑說:「咁就要搭高個台嚟掟!」節目錄影時,汪明荃謙稱黃淑儀才是鄭少秋在無綫裏的第一夫人,她笑謂:「因為我後生啲,仲未出現。」黃淑儀就謂從未見過一個男人似秋官那麼貪靚,秋官即駁嘴:「最慘係我扮得靚!Gigi嗰陣已經係阿姐級,可以同佢合作,我一定應承!」及後鄭少秋與趙雅芝獻唱時,他更大讚女方雙眼迷人,當年少點定力也會忘記對白。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!