掃呢頁CODE去手機

2017年3月13日 星期一

慘慘豬!簡淑兒處女鬼片被刪剩一句對白 __,簡淑兒,

最慘係本來好多對白,點知最後刪剩一句。藝人簡淑兒(Jessica)及許雅婷(Kabby)到灣仔會展出席香港國際影視展,宣傳兩人有份演出的靈異新片。拍完 ...


最慘係本來好多對白,點知最後刪剩一句。

藝人簡淑兒(Jessica)及許雅婷(Kabby)到灣仔會展出席香港國際影視展,宣傳兩人有份演出的靈異新片。

拍完先知場地有人吊頸

Jessica提到這齣處女電影,她說:「我係第一次拍戲,導演話覺得我對眼邪,所以搵我演出,有戲拍我都唔介意佢咁講,今次我原本有好多對白,但係最後刪剩一句對白,我唔可以劇透呢個對白係乜,大家入場睇(有冇遇過靈異事件?)現實中我就冇遇過靈異事件,不過工作人員喺我拍完,先至話我知,拍攝場地原來曾經有人吊頸!」

許雅婷透露戲中與麥子樂有親熱戲,她說:「我着住普通背心,佢就赤裸上身,場戲講我同佢有啲情侶嘅纏綿動作,之後換咗由馬來西亞演員飾演嘅鬼同我拍纏綿戲份,麥子樂身形好大隻,為咗呢場戲佢再操大隻啲,不過原來佢好怕醜,可能驚掂到我!(對呢種又大隻又怕醜嘅男仔有好感?)都幾好呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!