掃呢頁CODE去手機

2017年3月19日 星期日

天籟!林憶蓮《歌手》翻唱王菲經典廣東歌 __,憶蓮,王菲,林憶蓮,

憶蓮翻唱王菲《多得他》成為全晚焦點~最新播出一集內地歌唱節目《歌手》,觀眾嘅焦點又落喺天后林憶蓮身上,原因係憶蓮喺節目上,首次演唱廣東歌,仲要係另一天 ...


憶蓮翻唱王菲《多得他》成為全晚焦點~

最新播出一集內地歌唱節目《歌手》,觀眾嘅焦點又落喺天后林憶蓮身上,原因係憶蓮喺節目上,首次演唱廣東歌,仲要係另一天后王菲嘅經典歌《多得他》,片段上載咗去《歌手》嘅官方Facebook,只係15個鐘已經有超過三十萬點擊率,仲未計其他渠道收睇嘅人數,數字十分驚人。

片段中憶蓮以天籟之聲,唱出全新版本嘅《多得他》,為佢伴奏嘅人都非常不得了,除咗憶蓮好友倫永亮彈鋼琴之外,仲有男友恭碩良為佢打鼓,整個演出非常完美無瑕,聽到現場觀眾如癡如醉,就連同場參與嘅歌手彭佳慧都感動落淚。網民睇完片段後都紛紛留言力讚憶蓮嘅超水準表現係「殿堂級的歌聲!」、「我心中最愛的粵語歌之一,終於等到我最愛的女歌神重新演繹,用經典再創經典,只有林憶蓮」。亦有網民大食花生,以兩位天后嘅表現做大對決,不過部分網民就唔多同意用兩位天后嚟比較,其實憶蓮同王菲一早喺1994年合唱過同一首歌,咁多版本大家又鍾意邊個版本多啲呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!