網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月23日 星期四

謝安琪收工「紥埋」?阿聰:冇呢個打算 __,謝安琪,

阿聰話阿Kay冇諗住「紥埋」,仲話兩個夠晒數!張繼聰再度升呢做爸爸,他高高興興接受傳媒訪問,張繼聰指跟太太謝安琪傾偈時,囡囡都會望住喊,他指Kay表示 ...


阿聰話阿Kay冇諗住「紥埋」,仲話兩個夠晒數!

張繼聰再度升呢做爸爸,他高高興興接受傳媒訪問,張繼聰指跟太太謝安琪傾偈時,囡囡都會望住喊,他指Kay表示很攰,比想像中還要攰,但都是正常的,阿聰謂:「呢一刻OK,如果早啲落嚟會喊,頭先護士長幫我哋影相,我個樣keep唔到,個女keep到,初時哥哥話今日唔返學得唔得,但都係放咗學嘅事,所以佢照返學,夜啲會接佢過嚟。」

阿聰又表示太太過幾天便出院,他明天亦要為劇集拍攝開工,但都會陪太太,笑言開工就開工,去醫院探太太、囡囡就如返酒店般。講到有指Kay收工「紥埋」?他謂:「冇呢個打算,但兩個夠晒數!(幾時復工?)頭先睇見佢對住個女嘅甜樣,一、兩年走唔甩,自己都係樂迷,大家都掛住佢,但呢一刻冇諗工作。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!