掃呢頁CODE去手機

2017年3月5日 星期日

無綫邀拍劇 古天樂怕擔當收視重任 __,無綫,古天樂,

相信大家都好想再次喺電視機前見到你!藝人古天樂(古仔)及杜如風今日到銅鑼灣出席公開活動,大玩「碌喼」遊戲,期間有腳患的杜如風「墮喼」收場及輕撞舊患,認 ...


相信大家都好想再次喺電視機前見到你!

藝人古天樂(古仔)及杜如風今日到銅鑼灣出席公開活動,大玩「碌喼」遊戲,期間有腳患的杜如風「墮喼」收場及輕撞舊患,認真慘情!古天樂自爆原來有「儲喼」習慣:「去旅行買喼係指定動作,屋企有間房要嚟放喼,大大話話有3、40個。我會買平平哋嘅,爛咗可以喺屋企放衫。」

怕擔當收視重任

最近忙於拍攝科幻片的古仔,直言有留意無綫有意開拍《再創世紀》。近日不時有舊將如張衞健等回巢效力,當問到無綫有冇聯絡他「還劇債」,以知名度幫手提升收視,古仔笑謂:「收視重任好難擔當喎。無綫係間中有搵過我,不過要睇劇本同時間囉。(想同邊個合作?)可能好多年後喇,依家講乜都冇用。」古仔直言自己閒時亦有睇電視:「主要係食飯時陪爸爸睇啫,我以前有劇出,佢都一定錄起佢,只係依家錄影機睇番啦。(爸爸讚你演技?)佢讚都唔係中肯啦。」

日食夜瞓杜如風嗌悶

另外,「墮喼」的杜如風坦言發生「意外」時,舊患有點痛:「依家做緊物理治療。其實醫生叫我起碼休息半年,唔好做運動,依家我喺屋企唔係食就瞓,一係寫吓稿咁,悶死喇。(再帶團?)係都要幫無綫拍旅遊節目先,佢哋都等緊我,暫時未諗去邊拍。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!