掃呢頁CODE去手機

2017年3月19日 星期日

合家歡時段爆乳!王馨平話冇為意呢啲 __,馨平,王馨平,

玉女忽然一露,惹嚟極大迴響,王馨平(Linda)尋晚亮相《博愛歡樂傳萬家》時,一件中門大開嘅開胸衫性感噴血,令到網民勁哄動,仲搞笑話Linda今次是「 ...


玉女忽然一露,惹嚟極大迴響,王馨平(Linda)尋晚亮相《博愛歡樂傳萬家》時,一件中門大開嘅開胸衫性感噴血,令到網民勁哄動,仲搞笑話Linda今次是「奮不顧身」演出,更有網民話合家歡時段播呢個鏡頭,直情係母「乳」教學,其中音樂人梁栢堅更說:「2017應該係新版#別問我是垂。」

Linda接受東網訪問時就話,冇預計迴響咁大,承認電視威力好大,佢話:「我純粹諗住做個騷,因為個監製同我講個舞台會好靚,所以我尊重番個場合,隆重啲,去搵個設計師朋友替我特別設計件衫,而且我過往做騷都試過咁着,而且好幾次添,所以無為意啲人會有咁大反應,(你知唔知出場時段係合家歡時間,咁性感會唔會唔係咁好?)呢樣嘢我就冇為意到,你咁講都係嘅。始終我都係諗住演出個騷,無為意咁多嘢,而件衫係有一層紗,現場係睇到,但可能係電視上就唔係好覺。」

問有冇留意網民反應?佢話:「我冇用facebook,唔知道啲人點講,不過好多朋友都send message畀我,話好多人都話正呀,流晒鼻血呀,(知唔知梁栢堅話別問我是垂?)呢個我都唔知道,哎呀,呢個社會有言論自由,每樣嘢都有人話鍾意同唔鍾意,(啲網民評論你嘅身材喎?),我自己覺得ok喎,而且我好多朋友都讚。至於老公有乜嘢反應?Linda透露老公都有話性感咗啲,不過:「咁好既,即係緊張,小小呷醋啫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!