掃呢頁CODE去手機

2017年3月2日 星期四

靚女冇人要?揭開朱千雪單身之謎 __,千雪,朱千雪,

正式宣布,朱千雪已經成為咗新一代可愛女神!朱千雪憑着甜美嘅笑容、親切嘅性格俘虜唔少宅男嘅心,加上去年佢喺劇集《EU超時任務》表現出色,成為咗新一代嘅「宅男女神」!雖然千雪BB人見人愛,車見車載,但可惜仍然未有男朋友,仲要Dry咗超耐,實在令人難以置信!究竟點解呢?千雪BB又有咩擇偶條件呢?想知道嘅話,去片你就知!__________________________想聽歌?想睇MTV?想了解本地In ...


正式宣布,朱千雪已經成為咗新一代可愛女神!朱千雪憑着甜美嘅笑容、親切嘅性格俘虜唔少宅男嘅心,加上去年佢喺劇集《EU超時任務》表現出色,成為咗新一代嘅「宅男女神」!雖然千雪BB人見人愛,車見車載,但可惜仍然未有男朋友,仲要Dry咗超耐,實在令人難以置信!究竟點解呢?千雪BB又有咩擇偶條件呢?想知道嘅話,去片你就知!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!