掃呢頁CODE去手機

2017年3月25日 星期六

鄒凱光畀女撇玩即飛散心 爆卡冇錢勁 __,鄒凱光,

想玩型但係冇錢,灰到爆。導演鄒凱光於Viu節目《晚吹-男人講嘢》大談失戀話題,並分享自己於分手後所做過的種種傻事及瘋狂行為,自曝唯一一次「畀女飛」的經 ...


想玩型但係冇錢,灰到爆。

導演鄒凱光於Viu節目《晚吹- 男人講嘢》大談失戀話題,並分享自己於分手後所做過的種種傻事及瘋狂行為,自曝唯一一次「畀女飛」的經歷,他指當時獲悉女友將要和他提出分手,故約會時帶同護照準備「箍煲」,打算乞求女朋友跟他「私奔」,一起離開香港這個傷心地,奈何女友未有半分動搖,轉身離開前更贈他一句:「你拖咗我咁耐,都知我想講咩啦,唔好傻」及後鄒凱光便手持護照到機場,乘搭最快起飛的航班即興去旅行散心,更謂:「當時到機場時接近凌晨,剩番去倫敦嘅航班未起飛,所以就好豪氣掟低信用卡買機票,點知信用卡簽帳額不足,咪好黯然坐通宵巴士離開,落車後仲因為冇現金,要打電話畀朋友求救。」

對於大部份人失戀後都愛到酒吧發洩情緒,但鄒凱光卻表示喜歡到殯儀館治療情傷,因為在靈堂可以盡情大哭「唔怕瘀」,更謂:「夾番少少錢就有粒糖食,又攞番一蚊比你有散紙搭車,搞掂晒!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!