掃呢頁CODE去手機

2017年3月13日 星期一

仲玩銷魂痣?張敏復出小心綺夢變噩夢 __,綺夢,張敏,

49歲嘅張敏復出究竟可以做啲乜?好演員買少見少,尤其依家通街求其有眼耳口鼻都叫女神嘅年代,未講係咪識做戲,已經叫定做女神!所以話冇蒲頭好耐嘅張敏強勢回 ...


49歲嘅張敏復出究竟可以做啲乜?

好演員買少見少,尤其依家通街求其有眼耳口鼻都叫女神嘅年代,未講係咪識做戲,已經叫定做女神!所以話冇蒲頭好耐嘅張敏強勢回歸,我Nuts哥真係嚇咗一跳㗎!個震撼程度,好比周星馳嗰句:「各位觀眾,四條煙!」綺夢,你返嚟嗱?

貴為九十年代經典性感女神嘅張敏,最巴閉係,你數得出嘅賣座電影都係佢主演,而周星馳主演嘅電影,佔八成都係佢做女主角。我Nuts哥最佩服,當年唔少性感女神幾乎全部清一色,邊騷胸晒腿,邊大唱「張開我的,交出你的」、「來吧我甚麼都應承」而出位,張敏根本都唔使刻意性感賣大包,頂多間中低胸、件衫緊啲騷吓葫蘆身形,實行禾稈冚珍珠,都一樣畀大家無限Fantasy。大膽出位極都只係限於對白,最經典係張敏喺電影《火舞風雲》飾演被迫落火坑做舞小姐嘅乖乖女,慘慘豬咁講一句:「我畀你扑!」為救屋企人而含淚送上門畀秦沛魚肉,可憐天下父母心!

烈女作風 性格不變

當年邊有咁多PS、玻尿酸同Botox?比起依家呢代要玩童顏同巨乳,張敏嗰代簡直係百分百天然美。張敏嘅靚,係冷靜與熱情之間,嫣然一笑,盡集回眸一笑百媚生,並有笑傲江湖之效。《倚天屠龍記》嘅「趙敏」、《逃學威龍》嘅「Miss Ho」全部都係一個也不能少嘅集體回憶,最難忘梗係同周星馳合演電影《賭聖》嘅「綺夢」,一個「綺夢」都夠喇啩!「綺夢」就好似美國嘅瑪麗蓮夢露一樣係sexy icon,更係張敏嘅代名詞,佢唔單止樣靚身材正,騷在骨子裏,就連胳肋底都sexy過人有粒銷魂痣,搞到周星馳幾乎唔使含笑都半步釘!

阿媽、怨婦或做甘草?

張敏話:「我想簡單的回來。」仲話自己從來未退出過娛樂圈,如果有好劇本一定會拍。查實張敏銷聲匿迹十幾年,早年仲話佢已經結埋婚做人妻,點知佢突然彈出嚟話冇結過婚,隨時準備出山之餘,仲承認戀上細佢十年嘅導演男友「脹面子華」,早兩日更孖咇嚟香港拍拖,sweet到呢!近年潛心學佛嘅張敏話就話比以前更平靜更睇得開,但冇變嘅係佢嗰份敢作敢為,無事不可對人言嘅烈女作風!未正式開工復出,已經一地花生話題多多,如果張敏真係有戲上,睇怕唔使擔心票房叫座力!但我Nuts哥就覺得,復出易,定位難!年屆49歲嘅張敏得天獨厚美艷如昔,樣貌身形完全敵得過地心吸力,依然仲有大批粉絲。但只怕一子錯滿盤皆落索,萬一有咩差池,綺夢變噩夢,爛尾收場嘅話,真係前功盡廢!當年集仙氣霸氣嘅性感尤物,唔通要做人阿媽、怨婦或做甘草?好殘忍啫!我Nuts哥真係唔忍心囉!唔通真係要兩手一伸,再騷胳肋底嗰粒闊別廿年嘅銷魂痣?

不許人間見白頭

自古美人如名將,不許人間見白頭,更何況係萬千男士心目中嘅綺夢?相見不如懷念,最燦爛最美麗長留大家腦海,係最完美嘅句號。如果張敏真係想重返大銀幕,我Nuts哥覺得復出第一步真係要非常小心,慎重選擇!近年匿埋幕後做導演嘅周星馳,其實可以考慮吓,同張敏呢位昔日好拍檔,相隔23年後再合作。如果拍番部《3D綺夢大鬧西遊》又或者係《西遊降魔篇之綺夢七號》,嘩!齋睇戲名,都想睇


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!