網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月10日 星期五

張曦雯:晒胸又晒腿!性感張曦雯完勝透視鄧佩儀 __,張曦雯,鄧佩儀,

張曦雯(左圖)VS鄧佩儀藝人張曦雯(Kelly)以女魔王造型現身無綫BigBigChannel網劇《降魔的番外篇-首部曲》開鏡拜神,谷胸上陣的她既露背 ...


張曦雯(左圖)VS鄧佩儀

藝人張曦雯(Kelly)以女魔王造型現身無綫Big Big Channel網劇《降魔的番外篇-首部曲》開鏡拜神,谷胸上陣的她既露背又騷長腿,並手拿鐵鍊兼戴上紅色隱形眼鏡,搶鏡非常,相反同場密實造型的鄧佩儀較為遜色。

張曦雯演惡魔犧牲大

於劇中癲倒眾生的Kelly,實情有苦自己知,她透露因為戴上紅色con,所看的全是一片紅色,再加上手執的鐵鏈及骨頭道具均是真的,她謂:「佢哋用動物骨頭,鐵鏈又真係鐵,好重,所以到時我會演得好投入。(係咪成套劇最性感係呢套衫?)係呀!第一次做奸角。(要唔要操弗身形?)都要,因為都多動作,所以想弗啲。(拍之前知唔知要性感?)都冇乜所謂,角色需要做惡魔,如果包到實就唔似」

鄧佩儀靠演技取勝

而飾演Kelly妹妹的鄧佩儀,則自言是魔界中的好人,印故也會與惡魔家姐有對打戲分,問到是否角色不用性感?心口有少許透視的她笑謂:「今年興透視,其實劇入面我要吊威吔,可以密實會安全啲。(接受唔到性感?)劇情需要都可以,但今次我做純真魔女,所以服裝都會配合性格,到時會用演技去吸睛。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!