掃呢頁CODE去手機

2017年3月18日 星期六

性感影大肚相留倩影!葉翠翠肥肚唔肥人 __,翠翠,葉翠翠,

翠翠完美演繹肥肚唔肥人!現懷有七個多月身孕的葉翠翠,早前與建築師老公周曉東齊齊影了一輯大肚靚相,見索媽翠翠以BRATOP配薄紗造型性感上陣,肚凸凸但四 ...


翠翠完美演繹肥肚唔肥人!

現懷有七個多月身孕的葉翠翠,早前與建築師老公周曉東齊齊影了一輯大肚靚相,見索媽翠翠以BRA TOP配薄紗造型性感上陣,肚凸凸但四肢依然纖瘦,相信亦落了不少苦功KEEP FIT!

性感老公冇投訴

翠翠接受東網訪問,透露在懷孕29周時拍攝這輯靚相,問到性感上陣老公有否投訴?她笑言:「當時都有睇攝影師提供嘅參考,好多都好性感,老公都話有唔得咁性感呀!佢話要性感嘅由佢自己嚟拍!(聽晒老公話?)緊係要尊重老公,但去到現場睇到,老公都話其實冇想像中咁性感嘅。」翠翠身型依然弗爆,講到她「肥肚唔肥人」,翠翠表示:「自己會睇住食物嚟食,主要係低脂高營養食物,自己會經常留意個體重,因為醫生話如果升太多都唔好,好易會有妊娠糖尿,所以都CUT晒啲碳水化合物,主要食蒸魚、肉餅同埋菜,自己平時都少食飯嘅,所以都冇話唔習慣。」

擔心患產前抑鬱

翠翠曾受訪表示懷孕時情緒較不穩定,一直關心自己健康的翠翠,亦坦言懷孕前擔心患上產前抑鬱,她說:「懷孕前都有擔心過,初期係情緒化啲,但之後每日都好開心,因為老公照顧得好好。」翠翠透露預產期在五月中,計劃開刀生B,她表示:「聽過媽媽朋友產自然產有好處,但亦都有好多驚險事,自己又好細膽,所以都係開刀生。(唔怕有疤?)唔怕,好細條架咋,比堅尼都著到!」

攝影化妝:Jerman Cheung and Jessica Yeung@J.A.C.K.Timeles makeup & photography FACTORY


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!