掃呢頁CODE去手機

2017年3月11日 星期六

六字頭生日 楊丞琳徐若瑄媽咪鬥後生 __,徐若瑄,楊丞琳,

兩個媽咪都咁Young,真係天生麗質!!世上只有媽媽好,做仔女嘅真係要好好孝順媽媽。圈中有唔少孝順女,趁住媽媽生日,向至親表達愛意。楊丞琳就係其中一位 ...


兩個媽咪都咁Young,真係天生麗質!!

世上只有媽媽好,做仔女嘅真係要好好孝順媽媽。圈中有唔少孝順女,趁住媽媽生日,向至親表達愛意。楊丞琳就係其中一位,佢喺微博上載同媽媽慶生嘅相,話祝媽媽60歲生日快樂。嘩!唔係楊丞琳講,真係一啲都睇唔出佢媽媽已經年屆60,遺傳果然冇得呃人,唔怪得楊丞琳咁多年都keep住童顏楊丞琳仲解釋點解上年已經話媽媽60大壽,佢話:「提早替母親慶祝真正的60歲生日!(因去年是59歲,但直接說60大壽比較吉利)謝謝姊姊親手做的草莓戚風蛋糕,超好吃~母親已習慣被我出賣,因此這張照片只有姊姊被保護,哈!祝媽咪身體健康,幸福快樂!我愛妳」

另一位孝順女徐若瑄,佢媽媽都生日,同楊丞琳媽媽一樣,都係keep得咁好一啲都唔似已經六十有一,徐若瑄仲好感動咁多謝媽媽堅持親手煮嘢食畀佢食,佢留言:「我最善良美麗、寬容無私的媽咪,生日快樂!謝謝您無論多忙,都會堅持親自下廚做菜給我們吃!謝謝您把61歲其中一個生日願望許給我們『她說希望120歲時還能下廚煮我們愛吃的給我們吃!』當上母親之後,更深刻體會母愛的偉大!嫁出去也一樣會常常回來看您~」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!