網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月25日 星期六

又撞樣?胡鴻鈞被發現激似李宇春 __,李宇春,胡鴻鈞,

其實呢...呢個圈大把人撞樣,不過呢,要撞完男再撞女,就真係幾乎萬中無一,呢三個人上世可能有宿世姻緣至得(好多網友都係咁講)!就好似歌手胡鴻鈞(Hub ...


其實呢...呢個圈大把人撞樣,不過呢,要撞完男再撞女,就真係幾乎萬中無一,呢三個人上世可能有宿世姻緣至得(好多網友都係咁講)!

就好似歌手胡鴻鈞(Hubert)咁,之前畀人話同陳柏宇(Jason)撞樣撞到嘭嘭聲,網友仲話Hubert同Jason最似就係下巴,加上眉宇間英氣外露,勁似失散兄弟。

失散家姐

近排有網友好有心,幫胡鴻鈞搵埋失散家姐,咁係邊個?咪就係內地女歌手李宇春囉,真係沒有最似,只有更似呀,Hubert同李宇春簡直形神俱似,有網引用《木蘭辭》嚟形成佢哋兩個:「雄兔腳撲朔,雌兔眼迷離;雙兔傍地走,安能辨我是雄雌?」Well...咁算唔算形容得中肯呢?因為亦有內地「春粉」話都唔識胡鴻鈞,一啲都唔似春春喎!

柏宇=春春?

似唔似閣下可睇相自有定奪,又有問題嚟喇,依家話胡鴻鈞似陳柏字又似李宇春,咁係咪陳柏宇=李宇春呢?網友呢條數學題真難答!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!