網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月21日 星期二

蘇永康做老竇 鄭紹康:會恭喜佢 __,鄭紹康,蘇永康,

蘇永康(左)升呢做老竇,鄭紹康話會傳短訊恭喜佢。歌手蘇永康今日添丁,之前與他不咬弦的公關鄭紹康出席公開活動時,表示恭喜對方,他說:「上星期佢哋有個聚會 ...


蘇永康(左)升呢做老竇,鄭紹康話會傳短訊恭喜佢。

歌手蘇永康今日添丁,之前與他不咬弦的公關鄭紹康出席公開活動時,表示恭喜對方,他說:「上星期佢哋有個聚會,我都有托朋友問候蘇太,做完嘢之後會傳短訊恭喜佢。生BB係開心事,好戥佢開心。(會傳短訊畀蘇康定蘇太? )都一樣。(你哋有冇聯絡?)暫時一直未有聯絡,睇情況。(會唔會送禮物畀佢?)佢哋有朋友夾緊,睇情況,我如果夾到點解唔夾。(係咪仲嬲對方?)冇諗咁多啦,新一年向前看。(會唔會主動打畀對方破冰?)緣分嘅嘢,我會傳短訊畀主人家,會祝福小朋友。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!