掃呢頁CODE去手機

2017年3月29日 星期三

【深圳搵整容醫生】失婚李莉莉求挺胸藥 保鑣面前除裙… __,整容,李莉莉,

有「阿伯殺手」之稱嘅90年代艷星李莉莉,喺1996年下嫁俾澳門「煙花大王」後人麥競敏,婚後生咗個1仔1女後退出娛樂圈,佢息影咗9年之後,突然復出幕前, ...


有「阿伯殺手」之稱嘅90年代艷星李莉莉,喺1996年下嫁俾澳門「煙花大王」後人麥競敏,婚後生咗個1仔1女後退出娛樂圈,佢息影咗9年之後,突然復出幕前,嗰陣已經有傳佢婚姻出現問題,不過佢未有正面承認呢件事。再戰江湖嘅李莉莉,雖然身邊冇咗老公嘅蹤影,但係多咗個保鑣陪同出入。05年有報道指李莉莉為咗復出,走咗去深圳一間以整容出名嘅醫院,借睇皮膚為名,要求醫生開挺胸藥,期間個保鑣一直陪伴左右,李莉莉亦毫不避忌咁喺保鑣面前除咗條裙兼露底透涼,跟住再去咗一間保健中心按摩,要求按摩師將背部同腹部嘅脂肪推到胸前,作風豪邁,果然乳出驚人。婚變傳聞傳之不絕,其後再有消息指兩人婚變,原因是因為冇錢過手之外,其中一方仲係性冷感,屢醫無效,惟有決定離婚,撫養權交由老公負責。李莉莉復出撲水養自己,06年又俾傳媒影到佢喺深圳買樓做包租婆,佢話用咗幾十萬買樓,再分租俾啲骨場女仔。當時訪問中李莉莉仲承認自己離婚冇拎過老公一分一毫,自力更生靠自己。離奇嘅係2010年兩公婆又孖公仔帶埋仔女出席慈善活動,仲人前人後嗌對方「我老公」,2012年接受《蘋果》專訪時,又連聲否認分開:「嗰陣我成日返內地,啲人搵唔到我咪話我哋分開,我費事越描越黑,先至冇去解釋。」據悉,李莉莉早年確與丈夫分開,但近年二人已經低調復合,在丈夫精神和金錢支持下,又難怪李莉莉可以專心在內地拓展她的農務事業。

李莉莉當年離婚之後,復出救胸養自己。(資料圖片) 李莉莉當年身邊出現4大保鑣,關係曖昧。(資料圖片) 李莉莉有傳當年因性冷感而同老公離婚。(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!