掃呢頁CODE去手機

2017年3月8日 星期三

劉永健數無綫無禮無情 __,無綫,劉永健,

【《蘋果》專訪】解約孖老公唐文龍開餐廳劉永健數無綫無禮無情成功不一定可以靠父幹,現年45歲的劉永健是劉家榮兒子、劉家良姪仔,但多年來未有任何依靠,在無 ...


【《蘋果》專訪】

解約孖老公唐文龍開餐廳

劉永健數無綫無禮無情

成功不一定可以靠父幹,現年45歲的劉永健是劉家榮兒子、劉家良姪仔,但多年來未有任何依靠,在無綫打滾多年,不斷演奸角及二世祖角色,意興闌珊的他07年終決心離開無綫,北上發展自己事業,近年更與曾經跟他傳「hehe」的好兄弟唐文龍夾份投資開餐廳。他對無綫既愛且恨,感激是它帶給自己名氣;失望,是他得不到應有的尊重,戲份又經常被刪減。



劉永健嘆在無綫多年,覺得完全不被尊重,所以毅然解約北上發展。攝影:沈健程

劉永健於96年入行、在無綫打滾逾十年,是御用奸角,殺人兇手、二世祖、公子哥兒及小混混也統統做過,多年來一直聽命公司安排,堅守演員的自我修養,他說:「或者做主角係每個演員嘅目標,但對於某些演員,贏到一份尊重比起大紅大紫更加珍貴。」

半年冇收入還騷

過去十年,劉永健三度對無綫感到失望,意興闌珊下,他07年終於下定決心離開,北上發展自己事業。劉永健日前與合資開餐廳的好友唐文龍於灣仔接受本報專訪,劉永健提到01年被無綫逼還騷以致半年沒收入,他說:「每一年譬如我簽78個騷,可能今年做得50個,剩番28個。基本上,合約係冇寫到我要還,但佢(無綫高層)就要我延半年約去還騷。半年冇人工其實都好困難,佢同我講咗一句說話:『你都唔志在你爸爸劉家榮,你咪返屋企問爸爸攞錢囉!』」其後又於劇集《衝上雲霄》及《師奶兵團》被半呃半𠱁安排做閒角,加上戲份又經常被刪減,他感到不受尊重,最終決定解約北上發展。

劉永健回顧在無綫的光陰,笑言覺得自己最戇居是沒有靠關係:「狄龍uncle曾經問過我一句,佢話你使唔使我同方小姐(方逸華)同六叔(邵逸夫)講,話劉家榮個仔𠵱家喺TVB入面?我話唔使,我靠自己!」劉永健撇無綫後,慶幸在生意上的收入比留無綫還要多,他說:「其實我冇停過拍戲,只不過我唔喺香港咋嘛,我啱啱先喺徐州、上海拍完戲返嚟。𠵱家我有餐廳、有自己服裝品牌、 有網上電子商業嘅渠道。」



【武術世家】劉永健的父親是劉家榮,與大伯劉家良及伯娘翁靜晶一家感情要好。



【Hehe情緣】唐文龍(左)與劉永健老友鬼鬼,二人現合作投資做飲食生意。



【御用奸仔】劉永健在無綫多演反派,曾在《十月初五的月光》演劉丹的二世祖兒子。劇照

感激唐文龍借錢

劉永健除了「多謝」無綫令他闖出新血路,還感激曾經與自己傳「hehe」的唐文龍,笑言叫他做老公,又讚是暖男,劉永健笑說:「我鍾意大隻啦,有胸肌啦,有鬍鬚啦,最緊要陪我去超級市場!」身旁的唐文龍即謂:「我鍾意身材好,白雪雪同埋後生囉!不過我鍾意女人,你就鍾意男人吖嘛!」之後劉永健正經說:「好多謝佢,當時喺內地唔係太好,佢留個訊息畀我,話留咗罐奶粉叫我去攞,因為我哋玩健身會飲奶粉,一打開就有一萬蚊人民幣。大家男人佢知道我乜環境,知道我唔開口,直接畀我又唔會要,呢個真係好好兄弟。」唐文龍即拍拍老友膊頭,表示一切在心中。

採訪:嵐山、馮國康、趙永傑

攝影:馮峰、卓振輝、沈健程

場地提供:昭和食堂


鍾意就快D Share啦!