掃呢頁CODE去手機

2017年3月27日 星期一

做任職湊仔公 陳錦鴻師奶上身買餸 __,陳錦鴻,

陳錦鴻專心照顧患有自閉症嘅仔仔。藝人陳錦鴻近年為照顧患有自閉症的9歲兒子駕樺,完全消失幕前,盡量減少工作的他專職做湊仔公。日前下午約五時,錦鴻便特地驅 ...


陳錦鴻專心照顧患有自閉症嘅仔仔。

藝人陳錦鴻近年為照顧患有自閉症的9歲兒子駕樺,完全消失幕前,盡量減少工作的他專職做湊仔公。

日前下午約五時,錦鴻便特地驅車前往大圍的街市,購買餸菜為囝囝炮製愛心大餐,見他把座駕停泊好後,隨即拿出銀包細心地數定錢,之後便急急腳步入了附近的街市,手持環保袋的他更師奶上身,於街市內與其他主婦左迫右迫,見他先往揀選肉類,之後又再揀蔬菜。於街市四處穿梭一輪後,錦鴻最後才往乾貨店購買調味料,見他左揀右揀,又與店員傾過不停,看來是熟客仔,最終逗留大半小時他已經滿載而歸,抽着大袋戰利品往取車,急趕回家為兒子出煮意。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!